Friday, May 22, 2009

Šokolaadikook



Ämma antud retsept, mis on minu tutvusringkonnas minu käest üks tellitumaid kooke :D

Tegelikult on kook mõeldud plaadikoogina, kuid kuna mul ei ole alati koogiplaati käepärast olnud, siis olen teinud ka kas 26cm v 28cm läbimõõduga lahtikäivaskoogivormis :)

2 klaasi petti
2 klaasi suhkurt

2 klaasi jahu
6spl kakaod
2tl soodat
2tl kohvi
(2 tl kaneeli- mina ei pannud)
50 g võid

GLASUUR:
10-12 spl suhkurt
3-4 spl kakaod
3spl piima
50g võid

Sega kausis kokku pett ja suhkur
Teises kausis sega kokku kuivained, lisa sinna sulatatud kuid juba pisut jahtunud või sega kõik omavahel kokku. Pane ahju 200 kraadi juurde ja küpseta kuni valmis on :D

Tee valmis glasuur- sulata või, sega kokku kakao ja suhkur, lisa sulanud võile piim ja siis kuivained, sega kuni on tekkinud ühtalne mass e glasuur ja pane kooogile :)

Maiki tegi ka antud koogist figuurisõbralikuma variandi :)

475 ml petti

250 g jahu

150 g suhkrut

2 tl soodat

2 tl kohvipuru

4 spl kakaopulbrit

40 g light margariini (40%)

Glasuur:

20 g light margariini

2 spl suhkrut

2 spl kakaod

2 spl piima

veidi suhkruasendajat

No comments:

Post a Comment