Sunday, July 4, 2010

Rabarberikook maasikatega


Vaatan et minu viimasest postitusest on peaaegu pool aastat juba möödas... häbi häbi mulle. aga siin siis midagi värskemat.
Aastaajale kohaselt olen ma hetkel rabarberi lainel, kuna neid meid ikka jagub. Leidsin ühest vanast retsepti kogumikust täiesti tavalise rabarberikoogi retsepti, aga kuna mul on tekkinud juba teatav küllastus rabarberikookidest, siis lisasin sellesse küpsetisse ka omapoolselt maasikaid, ja asi oli ikka oi kui hea :)
Mõnus kohev rabarberi maasikakook... Mmmm...

Niisiis...

VAJA LÄHEB:
200g võid/margariini
1 klaas suhkurt
3 muna
300g jahu
2tl küpsetuspulbrit
2tl vanillisuhkurt
500g rabarbereid
maasikaid

TEE NII:
Sulata margariin, lase jahtuda.
Samal ajal võid puhastada ja tükeldada rabarberid.
Nüüd sega oma vahel sulatatud margariin ja suhkur. Lisa sinna ükshaaval ja samal ajal kloppides munad.
Teises kausis sega jahu, küpsetuspulber, vanillisuhkur ja rabarberid.
Pane kaks segu kokku ja tee neist ühtne mass.
Vala taigen 26-28 cm läbimõõduga lahtikäivasse küpsetusvormi, mis on eelnevalt võitatud ja riivsiaiaga ülepuistatud.
Peale lao viilutatud maasikad.
Küpseta 175kraagi juures u 45-50 minutit.

Head isu :)

No comments:

Post a Comment